cs en de

Srí Lanka 11.4.2018

Dnes je 11.4. 2018 a my prožíváme další den na pláži. Nikam nespěcháme, v klidu posnídáme. Terasa hotelu je v příjemném stínu, větáky zpříjemní ráno a s výhledem na moře moc dobře chutná.

Lívance s bůvolím jogurtem a sirupem Kitul, ovocem , to je pochutnání.

Den prožíváme na pláži Whisky Point. Nedaleko je městečko Pottuvil.

Dnes jsou vlny takové divočejší a tak se našim surfařúm nedaří.

Sluníčko opaluje i přes tričko.

Pozorujeme malé krabíky.

Po odpočinku na pláži si poodbědváme v restauraci pod stromy, je to spíš takový kempík. Nepohrdneme super dlabancem, obsluhuje nás sympatický asi 15 letý mladík.

Navečer si jdeme sednout do baru , který je nedaleko našeho hotelu, vlastní ho Angličanka. Tak si dáme ledovou kávu, daiquiri, já několik. Hrajeme hry, něco jsme si dovezli, a něco si půjčíme.

Jen tak se povalujeme , trošku sprchne, vzdoušek je příjemný a pěkně plánujeme cestu do středozemí.

Srí Lančan a obsluha v restauraci probíhá opět pomaloučku. Mají tady pec na pizzu, a celkem je jedlá. Tuc tuc nás vždy doveze kam potřebujeme a tak si domluvíme zase nějaký výlet.

Když jsem plánovala cestu na Srí Lanku, hodně jsem se těšila, že si pohladím slona. Nakonec jsem se rozhodla, že bude lepší nechat si vzpomínku na slony , kteří žijí volně a ne v zajetí.

Těšila jsem se na koupání se slony, ale nechám si zajít chuť. Nakonec do cirkusu už taky nechodím, tak to podporovat nebudu.

V baru sedíme déle do večera, a pak už jdeme do hajan.

bullet hover email hover menu arrow